Van LA tot Monterey

1 oktober 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Van LA tot Monterey (rijmt nog ook). We hadden een beetje pech omdat een deel van de highway 1 onderbroken is maar mits wat omrijden hebben we toch nog zeer mooie uitzichten gehad en ... we hebben voor het eerst zeeolifanten gezien :-)

IMG_8228

1. Lief en Edward:
    1 oktober 2017
    Geniet nog maar van de laatste dagen ginder,dat gaan wij ook nog doen.Ik denk dat we volgende week ons regenjassen moeten boven halen.Groetjes
  2. Erwin:
    2 oktober 2017
    Zonet na het weekend alle Amerikaanse en Afrikaanse verslagen gelezen van de laatste dagen. Ik zou zeggen eind goed, alles goed voor Ans en Jurgen en terug op weg met een propere wagen. Van avontuur gesproken kan dit al wel tellen maar de auto reed gelukkig nog zodat ze hun weg toch konden verder zetten. Nog een leuke verderzetting van jullie prachtige vakantie.
  3. Freddy:
    2 oktober 2017
    Inderdaad, een heel pittoreske kunstweg.
    PS: In Yosemite NP zijn de voorbije dagen van de El Captane 2x gigantische rotsblokken afgebroken. Daar zijn jullie ook weer juist op tijd weg.
  4. Erwin:
    2 oktober 2017
    Zware schietpartij in LAS VEGAS vanuit Mandalay Bay Hotel met 50 doden en 200 gewonden.
  5. Britt en Kurt:
    2 oktober 2017
    OMG, Mandalay Bay was het hotel vlak naast ons. Toen wij er waren was er ook een concert bezig op dezelfde plaats (vlak voor ons hotel).
  6. Nicole:
    3 oktober 2017
    Zowel in Yosemite als in Las Vegas op tijd weg. Gelukkig!