Wake me up in San Francisco ...

17 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Het was een hele trip maar we zijn er geraakt: geland in San Francisco ! Het is hier 9 uur vroeger dan in België en gelukkig ook een stuk warmer ;-)
We wilden vandaag toch kost wat kost nog langs de Golden Gate bridge rijden. Dan nog snel langs de supermarkt om vervolgens ons bed in te ploffen wat hoognodig is als je al 29 uur (!) onderweg bent ...

1. Ansje & Westie:
    17 september 2017
    Wij kijken er al naar uit om jullie reis te volgen met mooie fotokes ☺
  2. Agnes Cornelis:
    Mooi! Opmerkelijk fris en alert, zeker als jullie al zo lang wakker zijn!
  3. Erwin:
    17 september 2017
    Blij te horen dat jullie na een lange reis goed zijn aangekomen in San Francisco
    The Golden Gate Bridge is duidelijk wat anders als een brugske over De Demer in Aarschot.
  4. Mama Nicole en papa René:
    18 september 2017
    Inderdaad Erwïn. Ze is wel een beetje groter.
  5. Freddy:
    26 september 2017
    Hoi, I'm back.
    Spijtig dat jullie niet langer in San Francisco zijn gebleven, want het is een heel mooie stad!
  6. Britt en Kurt:
    26 september 2017
    Hey dag Freddy, fijn dat je onze blog volgt!! We vliegen terug naar huis via San Francisco en op het einde van de reis hebben we daar nog een volledige dag gepland. Er komen dus nog meer foto's aan :-)