Tucson

27 september 2017 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Kan het nog gekker dan in Las Vegas? Ja hoor, dat kan! Na een rit van 6 uur zijn we vandaag aangekomen in Tucson. We logeren hier in het Casino del sol resort, een gigantisch complex uitgebaat door indianen. Hoofdactiviteit is het casino en wat voor een !!! Het casino heeft de vorm van een stadje met overal spelmachines in de straten. Er zijn nergens ramen maar het plafond is zo gemaakt dat het echt lijkt dat je buiten door de straten loopt (waar ze ook nog wat wind doorblazen). We hebben echt 5 minuten staan kijken hoe goed dit is nagemaakt. Ongelooflijk !!! Verder hebben we hier vooral genoten van het prachtige zwembad want dat hebben we wel verdiend na een week rondtrekken :-)

20170926_151541

1. Marc:
    27 september 2017
    Super trip! Gaan jullie naar Mission San Xavier del Bac (10 miles South of Tucson), naar het cactussen reservaat (met voldoende water) en naar O.K. Corral in Thombstone?
  2. Erwin:
    27 september 2017
    En hopelijk gegokt en veel gewonnen in het casino !!!
  3. Christophe:
    27 september 2017
    Het ziet er er daar geweldig uit. Geniet ervan!
  4. Agnes Cornelis:
    27 september 2017
    Die rust hebben jullie dubbel en dik verdiend! Wat een avontuurlijke reis! En door de verslagen en foto's hebben wij mee kunnen genieten!
  5. Nicole:
    28 september 2017
    Veel valt er niet te winnen als je er niks van kent. Met 10 aan het zwembad en 300 tot 400 mensen de hele dag aan het gokken.