San Francisco

3 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

San Francisco: een prachtige afsluiter van onze roadtrip langs de westkust van Amerika. We hebben het ons gemakkelijk gemaakt en hebben de stad verkend met de hop-on-hop-off bus (en natuurlijk ook een deel via de cablecar). s' Middags de lokale specialiteit geproefd (clam chowder in zuurdesembrood) met het gebrul van de zeeleeuwen op de achtergrond. We hebben de dag afgesloten door een flesje Californische champagne te kraken om te klinken op onze geslaagde vakantie. Morgen hebben we nog een laatste uitstapje gepland naar de gebouwen van Google (met dank aan Karen voor de tip) voor we weer het vliegtuig opstappen richting België.

20171002_173317

1. Marc:
    3 oktober 2017
    Ik heb er ook van genoten. Bedankt voor al de info en de super mooie foto's. Behouden thuiskomst!
  2. Freddy:
    Ik zie dat jullie vele mooie plekjes van San Francisco hebben aangedaan. Tot in Belgie (en doe maar iets met lange mouwen en een jasje aan)!
  3. Britt en Kurt:
    3 oktober 2017
    @Marc: het beertje op de foto heb ik ooit van u gekregen :-)
  4. Joop en Cecile:
    Geniet nog van jullie laatste dag in de States !