Lake Tahoe

18 september 2017 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Deze ochtend hebben we ons geïnstalleerd in onze Ford Explorer en hebben we koers gezet naar onze bestemming van vandaag. Lake Tahoe is het grootste Alpiene meer van Noord Amerika op bijna 2000 meter hoog! Het ligt op de grens tussen Californië en Nevada (en in de 2 staten moet je apart betalen...). Wij waren onder de indruk van het prachtige panorama en de super mooie stranden !

20170917_115621

1. Erwin:
    18 september 2017
    Niet alleen leuke diertjes in Zuid-Afrika Namibie.
    Als ik die stranden zie zou ik zo een duik willen gaan nemen en daarna zalig relaxen op het warme zand.
    Hier is het bijna maandagmiddag, al 4,5 uur gewerkt en nu stilaan tijd om te gaan eten in de cafetaria UZ: Belgische fritjes met Koninginnehapje.
  2. Ansje & Jurgen:
    18 september 2017
    Leuke diertjes en flashy outfits! :)
    Blijkbaar ook wel een leuk verjaardagsfeestje op het vliegtuig!
    Geniet er daar met volle teugen van ... wij doen dat op 16.000 km van jullie locatie ook :)
  3. Nicole:
    19 september 2017
    Inderdaad, Ansje! Gin tonic en cava op mijn verjaardag en dat hoog in de lucht!
  4. Nicole:
    19 september 2017
    Zou je zeker bevallen zijn, Erwin, bij die 32 graden. Ik heb even gedacht aan het meer van Rotselaar maar de vergelijking ging niet op: vele kilometers naast dit meer gereden, ligt zelfs in 2 staten: Californië en Nevada.
  5. Erwin:
    19 september 2017
    Het meer van Rotselaar is te fris op dit moment in vergelijking met vorig jaar toen het kwik half september nog richting 30°C ging maar vanaf morgen start hier toch nog een nazomertje volgens onze VTM weervrouw Eva.
  6. Freddy:
    26 september 2017
    Geen sunset champagne cruise op Lake Tahoe gedaan?!?